БЮДЖЕТУВАННЯ та УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК як інструменти підвищення прибутку

Оnline тренінг
Навчання: OnLine, 3 заняття по 3,5 години з 10/00-13/30
Навчання: OnLine, 3 заняття по 3,5 години з 10/00-13/30
Для кого призначено програму:
- Фінансові директори – щоб отримати комплексне бачення своєї роботи, розібратися у найефективніших та найточніших способах здійснення управлінського обліку.
- Головні бухгалтери, які виконують функцію фінансового директора, – для глибшого розуміння стратегічних фінансових питань, підвищення кваліфікації.
- Власники малого та середнього бізнесу – для впровадження ефективної системи управлінського обліку, розуміння фінансових показників власної компанії та контролю т
- Фінансові аналітики – щоб отримати практичні інструменти для підвищення точності та результативності своєї роботи.
Програма буде корисна всім, хто зіткнувся з питаннями:
- Як управляти фінансовими результатами за допомогою бюджетів
- Як управляти грошовими потоками
- Немає розуміння, скільки грошей можна забрати, або скільки потрібно додатково вкласти у бізнес. Сьогодні власники забирають гроші, а завтра повертають, бо нічим виплачувати зарплату;
- Як із звітів зрозуміти, куди подівся прибуток, чому немає грошей для оплати рахунків;
- Не зрозуміло, на які цифри в бюджетах потрібно дивитися в першу чергу, які показники найважливіші, про що вони говорять, які сигнали про небезпеку не можна забувати;
- Як бюджети допомагають управляти
- Немає інформації в доступній та наочній формі на базі, якої можна за 15 хвилин оцінити ситуацію в бізнесі та зрозуміти, чи немає прихованих проблем і на що насамперед необхідно звернути увагу менеджменту;
- якщо є якісь цифри, то вони збираються з різних джерел: Excel, 1с бухгалтерія, CRM-системи, від різних людей і часто показують різні цифри. Не управлінський облік, а каша з цифр, на що спиратися не зрозуміло;
- або навпаки, управлінського обліку немає взагалі і не зрозуміло з чого почати;
- Як перевірити коректність цифр, що надаються;
- Як налагодити процес контролю на підприємстві;
Програма:
Модуль: Бюджетування як інструмент підвищення прибутку
Як управляти фінансовими результатами за допомогою бюджетів
Методи бюджетування. Бюджетування зверху вниз і знизу вгору
Ключові показники Верхнього рівня для СЕО / Власника в 3-х сценаріях
Піраміда DuPont для моделювання KPI та постановки директив керівникам підрозділів
Золоте правило економіки
Стратегії підвищення прибутку
Методи планування продажів
Драйвери зростання продажів
Хто за які показники відповідає в компанії. Фінансова структура компанії
Бюджет фонду оплати труда: постійна та перемінна частина за досягнення показників
Аналіз планів на реалістичність
Методи бюджетування. Бюджетування зверху вниз і знизу вгору
Ключові показники Верхнього рівня для СЕО / Власника в 3-х сценаріях
Піраміда DuPont для моделювання KPI та постановки директив керівникам підрозділів
Золоте правило економіки
Стратегії підвищення прибутку
Методи планування продажів
Драйвери зростання продажів
Хто за які показники відповідає в компанії. Фінансова структура компанії
Бюджет фонду оплати труда: постійна та перемінна частина за досягнення показників
Аналіз планів на реалістичність
Модуль: Бюджети та ключові показники ефективності (KPI) підрозділів
Планування та захист бюджетів керівниками підрозділів, відповідальність за покращення показників
Класифікатор бюджетів згідно зон фінансової відповідальності
Корпоративний регламент підготовки бюджетів
Бюджет продажів та валового прибутку
Бюджет надходжень і дебіторської заборгованості клієнтів. Показники оборотності ДЗ
Управління старінням дебіторської заборгованості
Бюджет складських залишків та закупівель. Показники оборотності та GMROI
Бюджет платежів постачальникам і кредиторської заборгованості
Бюджет операційних витрат по підрозділах. Нормування витрат
Щоденне та щотижневе планування грошових потоків
Майстер бюджет для Власника та планові KPI
Планування дивідендів, капітальних інвестицій та нерозподіленого прибутку
Основні інструменти підвищення прибутку: управляння клієнтською базою, складськими залишками, ощадливі технології
Класифікатор бюджетів згідно зон фінансової відповідальності
Корпоративний регламент підготовки бюджетів
Бюджет продажів та валового прибутку
Бюджет надходжень і дебіторської заборгованості клієнтів. Показники оборотності ДЗ
Управління старінням дебіторської заборгованості
Бюджет складських залишків та закупівель. Показники оборотності та GMROI
Бюджет платежів постачальникам і кредиторської заборгованості
Бюджет операційних витрат по підрозділах. Нормування витрат
Щоденне та щотижневе планування грошових потоків
Майстер бюджет для Власника та планові KPI
Планування дивідендів, капітальних інвестицій та нерозподіленого прибутку
Основні інструменти підвищення прибутку: управляння клієнтською базою, складськими залишками, ощадливі технології
Модуль. Архітектура побудови аналітичного управлінського обліку для оперативного аналізу та контролю
Контроль та наліз виконання бюджетів Центрів фінансової відповідальності
Аналіз відхилень Ключові KPI у режимі реального часу
Тижневі Спринти бізнесу та впровадження візуального Менеджменту
Як будувати управлінський облік за центрами фінансової відповідальності (ЦФВ), бізнес напрямками
Яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї заінтересованих осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
Аналітичний облік продажів та контроль оьоротності ДЗ, маржинальності продажів
Аналітичний облік вхідної собівартості та її структура
Аналітичний облік складських залишків, оборотності та GMROI
Аналітичний облік витрат та методи розподілу витрат
Контроль витрат за видами діяльності: маркетинг, збут, закупівлі, транспортна та складська логичтика
Правила обліку необоротних активів
Правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу
Правила взаєморозрахунків із своїми організаціями
3 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку.
Основні процеси управлінського обліку
Хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій на обліку
Аналіз відхилень Ключові KPI у режимі реального часу
Тижневі Спринти бізнесу та впровадження візуального Менеджменту
Як будувати управлінський облік за центрами фінансової відповідальності (ЦФВ), бізнес напрямками
Яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї заінтересованих осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
Аналітичний облік продажів та контроль оьоротності ДЗ, маржинальності продажів
Аналітичний облік вхідної собівартості та її структура
Аналітичний облік складських залишків, оборотності та GMROI
Аналітичний облік витрат та методи розподілу витрат
Контроль витрат за видами діяльності: маркетинг, збут, закупівлі, транспортна та складська логичтика
Правила обліку необоротних активів
Правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу
Правила взаєморозрахунків із своїми організаціями
3 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку.
Основні процеси управлінського обліку
Хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій на обліку
ЩО УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ ДОДАТКОВО:
- Презентація заняття
- Приклади бюджетів
- Бюджет продажів (XLS файл)
- Бюджет закупівель (XLS файл)
- Бюджети витрат по ЦФВ ї (XLS файл)
- Бюджет руху грошових коштів (XLS файл)
- Майстер бюджет (XLS файл)
- Прогноз по KPI (XLS файл)
- Регламент та класифікатор бюджетів (XLS файл)
- Платіжний календар (XLS файл)
- Управлінська облікова політика
Тренери: Ігор Немировський, Інна Старожукова


096 564 77 99