Управління прибутковістю клієнтської бази та товарних запасів
Консалтинговий Проект з розробки Стратегії зростання та розвитку бізнесу, перезавантаження бізнесу, команди, побудови СИСТЕМНОСТІ Вашого бізнесу та Х кратне зростання Продажів та фінансових показників;
Що включає Проект:
Аналіз бізнесу з точки зору зростання прибутку Клієнтів, товарних запасів та ключових показників діяльності
-
Стратегічний аналіз Клієнтської бази / Клієнтських Сегментів
-
Аналіз Регіонів / Ринок збуту /Каналів продажів
-
Оцінка та рейтинг Сегментів Клієнтів
Побудова Моделі Прибули компанії по Сегментам Клієнтам
- Оцінка впливу зростання цін по кожному Сегменту на прибуток компанії
-
Оцінка впливу зростання продажів та інших факторів на прибуток
-
Розрахунок знижок та маржі за Сегментами та їх вплив на підсумковий прибуток компанії
-
Розрахунок прибутку в залежності від зміни знижок у каналах збуту та вплив на прибуток
-
Ціноутворення за кожним Сегментом Клієнтів. Що має змінитись?
-
Постановка ключових показників по кожному сегменту
АНАЛІЗ ПРОДУКТОВОГО ПОРТФЕЛЯ: за привабливістю та вкладом у прибуток
-
ТОП 5(10) Найперспективніші продукти / послуги, що забезпечують 80% вкладу у прибуток компанії
-
ТОП швидкозростаючих категорій;
-
ТОП швидкопадаючих категорій;
-
Товарні категорії лідери зростання
-
Товарні категорії лідери падіння
-
Топ SKU щодо зростання цін
-
Куди вкладати інвестиції, а звідки забирати. Стратегії роботи з кожним із цих напрямків
-
Оцінка товарних запасів за ROE
-
Рейтинг товарних напрямків по ROE
-
Норма рентабельності по ROE для компанії
-
Найпривабливіші товарні напрямки по ROE та напрямки, які не дотягують до встановлених норм компанії по ROE у товарній категорії / групі / бренді
-
Модель прибутку компанії у товарних напрямках
-
Оптимальна широта асортименту SKU
-
Оптимізація неефективного товарного асортименту та вивільнення капіталу компанії
-
Де необхідно змінити ціноутворення та як ця зміна вплине на прибуток компанії
-
Де заморожені гроші бізнесу: забезпечити баланс - прибуток / Продаж /
-
Де, як і скільки? потрібно вивільнити грошей із товарних напрямів
-
Товарні запаси: Якість складу та рівень сервісу асортимент за допомогою ABCDX-XYZ-HML-аналізу ...
-
Аналіз оптимальності та збалансованості асортименту АВСDX аналіз
Дорожня карта підвищення прибутковості Клієнтських Сегментів та товарних запасів
-
Дорожня карта підвищення Прибутковості Клієнтської бази
-
Шляхова карта підвищення прибутковості товарних запасів
-
Дорожня карта БІЗНЕС-НАПРЯМКІВ, які завдають збитків, як підвищити їх ефективність;
-
«ТОП 3» проблем у перспективі Клієнти:
-
Контролінг підвищення прибутковості клієнтської бази
- План дій. Відповідальні. Терміни
Программа корпоративного тренинга по повышению прибыльности
Презентации Повышение прибыльности клиентской базы и товарных запасов
Консультанти: Ігор Немировський, Інна Старожукова
напишіть нам
office@logolex.com.ua