Управління прибутковістю клієнтської бази та товарних запасів

Консалтинговий Проект з розробки Стратегії зростання та розвитку бізнесу, перезавантаження бізнесу, команди, побудови СИСТЕМНОСТІ Вашого бізнесу та Х кратне зростання Продажів та фінансових показників;
 

 

 

Що включає Проект:

Аналіз бізнесу з точки зору зростання прибутку Клієнтів, товарних запасів та ключових показників діяльності

  • Стратегічний аналіз Клієнтської бази / Клієнтських Сегментів
  • Аналіз Регіонів / Ринок збуту /Каналів продажів
  • Оцінка та рейтинг Сегментів Клієнтів

Побудова Моделі Прибули компанії по Сегментам Клієнтам

  • Оцінка впливу зростання цін по кожному Сегменту на прибуток компанії
  • Оцінка впливу зростання продажів та інших факторів на прибуток
  • Розрахунок знижок та маржі за Сегментами та їх вплив на підсумковий прибуток компанії
  • Розрахунок прибутку в залежності від зміни знижок у каналах збуту та вплив на прибуток
  • Ціноутворення за кожним Сегментом Клієнтів. Що має змінитись?
  • Постановка ключових показників по кожному сегменту

 АНАЛІЗ ПРОДУКТОВОГО ПОРТФЕЛЯ: за привабливістю та вкладом у прибуток

  • ТОП 5(10) Найперспективніші продукти / послуги, що забезпечують 80% вкладу у прибуток компанії
  • ТОП швидкозростаючих категорій;
  • ТОП швидкопадаючих категорій;
  • Товарні категорії лідери зростання
  • Товарні категорії лідери падіння
  • Топ SKU щодо зростання цін
  • Куди вкладати інвестиції, а звідки забирати. Стратегії роботи з кожним із цих напрямків
  • Оцінка товарних запасів за ROE
  • Рейтинг товарних напрямків по ROE
  • Норма рентабельності по ROE для компанії
  • Найпривабливіші товарні напрямки по ROE та напрямки, які не дотягують до встановлених норм компанії по ROE у товарній категорії / групі / бренді
  • Модель прибутку компанії у товарних напрямках
  • Оптимальна широта асортименту SKU
  • Оптимізація неефективного товарного асортименту та вивільнення капіталу компанії
  • Де необхідно змінити ціноутворення та як ця зміна вплине на прибуток компанії
  • Де заморожені гроші бізнесу: забезпечити баланс - прибуток / Продаж /
  • Де, як і скільки? потрібно вивільнити грошей із товарних напрямів
  • Товарні запаси: Якість складу та рівень сервісу асортимент за допомогою ABCDX-XYZ-HML-аналізу ...
  • Аналіз оптимальності та збалансованості асортименту АВСDX аналіз

 Дорожня карта підвищення прибутковості Клієнтських Сегментів та товарних запасів

  • Дорожня карта підвищення Прибутковості Клієнтської бази
  • Шляхова карта підвищення прибутковості товарних запасів
  • Дорожня карта БІЗНЕС-НАПРЯМКІВ, які завдають збитків, як підвищити їх ефективність;
  • «ТОП 3» проблем у перспективі Клієнти:
  • Контролінг підвищення прибутковості клієнтської бази
  • План дій. Відповідальні. Терміни 

Программа корпоративного тренинга по повышению прибыльности

Презентации Повышение прибыльности клиентской базы и товарных запасов

 

Консультанти: Ігор Немировський, Інна Старожукова

 

 

напишіть нам

office@logolex.com.ua