ШКОЛА ПРАКТИКИ CFO. Рівень II "ПРИБУТКОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"

Онлайн курс від досвідчених CFO

Ігоря Немировського та Інни Старожукової

Основа курсу - це практико-орієнтований підхід 

з використанням всіх ключових кейсів для вирішення фінансовим директором реальних українських компаній та розглядом конкретних ситуацій: від планування та бюджетування, аналізу фінансових звітів реальних компаній, виявлення проблемних зон та пошук ефективних рішень на 100% абсолютно усіх задач CFO 

Курс буде корисним:

  • CFO з досвідом роботи. Фінансовому директору з досвідом роботи цей курс дозволить систематизувати свої знання, оновити навички, впевнено керувати фінансами в комерційних компаніях та впливати на принйтяття рішень, вибудовувати стосунки з Власниками бізнесу та Топ-менеджментом компанії.
  • Головним бухгалтерам, економістам, фінансовим аналітикам. Якщо від Вас очікують управління фінансами компанії, а Ви прагнете карʼєрного зростання то на цьому курсі Ви отримаєте комплексні знання в області фінансів, щоб бачити повну картину фінансового стану компанії, здобути навички, необхідні на посаді CFO, підвищити та розширити свою експертність. Вам рекомендуємо проходити курс окремими блоками. Вивчити теорію, відпрацювати практику, далі переходити до наступного блоку.
  • Власникам малого та середнього бізнесу. Якщо Ви Власник бізнесу і прагнете отримати загальне бачення фінансового управління в компанії, читати фінансову звітність, розуміти звідки взялась кожна цифра, про що свідчить кожен показник, які сигнали про небезпеку не можна ігнорувати. визначити які процеси фінансоого управління є критичними саме для Вашої компанії та як делегувати відповідальність за фінансові результати, - цей курс для Вас. Для вирішення цих задач Вам доцільніше пройти тільки відео лекції, без поглиблення в практику, що оптимізує Ваш час на отримання загального бачення. А ось практику залишити вже спеціалісту з фінансів.
  • Планування  «Перехід на новий рівень для фінансових директорів». Новопризначені фінансові директори і працівники з досвідом роботи на посаді фінансового директора, а мета – забезпечення ефективного процесу переходу на нову посаду та її опанування.

Рівень 2 CFO. ПРИБУТКОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

як CFO підвищувати прибуток

1️⃣ 6 тем, впроваджуючи які ви зможете управляти прибутком компанії

2️⃣ 18 відео уроків: відео лекції+ відео практикуми

3️⃣ 14,8 годин відео контенту

4️⃣ 6 презентаційпо кожній темі

5️⃣ чек листи та 50+ практичних матеріалів для впровадження

1 індивідуальна консультація від Ігоря Немировського, Інни Старожукової 

Тема 1. Управління прибутковістю складськими залишкам

  • 2,8 годин відео запису
  • Як вивільнити 30-40% капіталу с запасів та оптимізувати асортимент? Яка оптимальна кількість SKU? Як забезпечити доп. прибуток з вивільнених грошей?

Питання які розглядаємо:

Інструменти, що будемо використовувати: Парето, АВС аналіз, XYZ аналіз, HML аналіз
Як оптимізувати асортимент та вивільнити  20-30% вартості товарних залишків  без втрати продажів
Як підвищити прибуток та рентабельність інвестіцій в запаси ROE або GM ROI
Модель DuPont в керуванні цими показниками
Мотивація категорійних менеджерів на покращення показників в керуванні підвищення прибутковості товарних запасів

Тема 2. Управління прибутковістю клієнтською базою. CVM

  • 2,2 години відео запису
  • Як забезпечити підвищення прибутковості клієнтської бази, та створити ефективне ціноутворення?

Питання, які розглядаємо:

ЯК ПІДВИЩИТИ ПРИБУТОК БІЗНЕСУ ЗА ДОПОМОГЮ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ:
Які Сегменти клієнтів найбільш привабливі з точки зору розвитку бізнесу та прибутку компанії? 
Які Сегменти Клієнтів ми будемо рахувати стратегічно важливими? За якими критеріями ми будемо Сегментувати клієнтську базу?
Які Сегменти Клієнтів ми будемо рахувати стратегічно важливими? За якими критеріями ми будемо Сегментувати клієнтську базу?
Оцінка впливу зростання цін по кожному Сегменту на прибуток компанії
компанії? 
Ціноутворення за кожним Сегментом Клієнтів. Що має змінитись?
За якими Сегментами/Клієнтами потрібно підвищувати ціни.
Які стратегії дозволять досягнути встановлених цілей? Які цілі потрібно встановити для кожного Сегмента? Який План дій, Терміни. Відповідальні за досягнення запланованих результатів?
За якими Сегментами/Клієнтами потрібно підвищувати частку в гаманці клієнта
Як оцінити додатково отриманий прибуток від впровадження запланованих змін?
Як стратегії дозволять досягти встановленої мети?

Тема 3. Ціноутворення з точки зору фінансів. Як максимізувати прибуток 

  • 2,2 години відео запису
  • Як забезпечити максимізацію прибутку компанії в цілому та за товарними категоріями? 

Питання, які розглядаємо в цій темі:

Визначення чітких бізнес цілей та стратегії ціноутворення
Кейс моделювання ймовірних показників та вплив зміни ціноутворення на прибуток компанії
маркетингова оціночна матриця та якість прибутку
Дослідження еластичності попиту та наскільки можна підвищити ціни 
Приклад, як оцінити еластичність попиту більш методом – «регресія» 
             Тестування трьох варіантів цін 
Наскільки можна зменшити продажі, не зменшуючи прибуток
Ціноутворення по товарних категоріях та SKU
             Оптимізатор ціни
             Матриця ціноутворення
Стратегії ціноутворення
Ціни конкурентів
Ціноутворення дистрибюції
             Сегментація клієнтської бази та моделювання показників бізнесу
             Приклад розрахунку знижок та розрахунок еластичності під кожний діапазон
             Фокус групи

Тема 4. Розподіл та оптимізація витрат за допомогою АBC - costing

  • 3,7 годин відео запису 
  • Як інструмент підвищення прибутку за рахунок оптимізації витрат

Питання, які розглядаємо:

В чому суть ABC costing та чим відрізняється від традиційного способу розподілу витрат
Для чого використовують, які переваги та недоліки
Основні труднощі впровадження та як їх подолати 
Єтапи впровадження
Які довідникі та правила важливі для управлінського обліку витрат
Чому важливо залучати керівників підрозділів до впровадження цього інструменту
Матриця управління та обʼєктіи для ABC costing
Хто використовує ресурси та хто впливає на за їх ефективне використання 
Взаємовідносини сервісних та доходутоврюючих підрозділів
Визначення прямих, енпрямих витрат та драйверів по відношенню до обʼєкту, прибуток якого прагнемо підвищити
Визначення драйверів витрат та ставок витрат
Практичні матеріали: Чек лист, приклади обʼєктів управління, приклади драйверів та приклади розрахунків ставок витрат по видах д-сті та інші

Тема 5. Ефективна комунікація про результати та ефективність діяльності бізнесу

  • 1 година відео запису

Як Ваш керівник сприймає інформацію. Компас стилів
Ключове правило підготовки презентації
3 кроки підготовки презентації 

Тема 6. Оцінювання фінансових ризиків і ризик-менеджмент від CFO

  • 70 хв. відео запису
  • Основні ризики, що призводять до падіння продажів та банкрутства. Оцінка та реагування на ризики

Питання, які розглядаємо:

Визначення ризиків
Які види ризиків існують, ТОП-10 ризиків в бізнесі. Приклад як компанії керують ризиками
Процес ідентифікації ризиків, етапи та методи управління ризиками
СТВОРІТЬ ПЕРЕЛІК РИЗИКІВ
                    Проведіть оцінку вірогідності настання ризику. Бальна оцінка
                    Розрахунок резервів під ризики
                    Приклад дослідження ризику «втрати даних»
Аналіз ризиків
                    Аналіз чутливості та діаграма торнадо
                    План керування ризиками, приклади розрахунків вартості ризиків
                    План реагування на ризики
Постійний моніторинг та контроль
РЕЗЮМЕ як працювати бізнесу з ризиками


Виникли питання  - дзвоніть (096) 564-77-99 або пишіть beleaderconsulting@gmail.com
Надамо більш детальну програму курсу