БЮДЖЕТУВАННЯ та УПРАВЛІНСКЬИЙ ОБЛІК, як інструменти підвищення прибутку

Оnline тренінг
БЮДЖЕТУВАННЯ та УПРАВЛІНСКЬИЙ ОБЛІК,
як інструменти підвищення прибутку
Навчання: OnLine,  3 заняття по 3,5  години  з 10/00-13/30
 
Для кого призначено програму:
         Фінансові директори – щоб отримати комплексне бачення своєї роботи, розібратися у найефективніших та найточніших способах здійснення управлінського обліку.
         Головні бухгалтери, які виконують функцію фінансового директора, – для глибшого розуміння стратегічних фінансових питань, підвищення кваліфікації.
         Власники малого та середнього бізнесу – для впровадження ефективної системи управлінського обліку, розуміння фінансових показників власної компанії та контролю т
         Фінансові аналітики – щоб отримати практичні інструменти для підвищення точності та результативності своєї роботи.
 
Програма буде корисна всім, хто зіткнувся з питаннями:
         Як управляти фінансовими результатами за допомогою бюджетів
         Як управляти грошовими потоками
         Немає розуміння, скільки грошей можна забрати, або скільки потрібно додатково вкласти у бізнес. Сьогодні власники забирають гроші, а завтра повертають, бо нічим виплачувати зарплату;
         Як із звітів зрозуміти, куди подівся прибуток, чому немає грошей для оплати рахунків;
         Не зрозуміло, на які цифри в бюджетах потрібно дивитися в першу чергу, які показники найважливіші, про що вони говорять, які сигнали про небезпеку не можна забувати;
         Як бюджети допомагають управляти
         Немає інформації в доступній та наочній формі на базі, якої можна за 15 хвилин оцінити ситуацію в бізнесі та зрозуміти, чи немає прихованих проблем і на що насамперед необхідно звернути увагу менеджменту;
         якщо є якісь цифри, то вони збираються з різних джерел: Excel, 1с бухгалтерія, CRM-системи, від різних людей і часто показують різні цифри. Не управлінський облік, а каша з цифр, на що спиратися не зрозуміло;
         або навпаки, управлінського обліку немає взагалі і не зрозуміло з чого почати;
         Як перевірити коректність цифр, що надаються;
         Як налагодити процес контролю на підприємстві;
Програма:
Модуль: Бюджетування як інструмент підвищення прибутку
Як управляти фінансовими результатами за допомогою бюджетів
§ Методи бюджетування. Бюджетування зверху вниз і знизу вгору
§ Ключові показники Верхнього рівня для СЕО / Власника в 3-х сценаріях
·         Піраміда DuPont для моделювання KPI та постановки директив керівникам підрозділів
·         Золоте правило економіки
·         Стратегії підвищення прибутку
·         Методи планування продажів
·         Драйвери зростання продажів
·         Хто за які показники відповідає в компанії. Фінансова структура компанії
·         Бюджет фонду оплати труда: постійна та перемінна частина за досягнення показників
·         Аналіз планів на реалістичність
Модуль: Бюджети та ключові показники ефективності (KPI)  підрозділів
Планування та захист бюджетів керівниками підрозділів, відповідальність за покращення показників
·         Класифікатор бюджетів згідно зон фінансової відповідальності
·         Корпоративний регламент підготовки бюджетів
·         Бюджет продажів та валового прибутку
·         Бюджет надходжень і дебіторської заборгованості клієнтів. Показники оборотності ДЗ
·         Управління старінням дебіторської заборгованості
·         Бюджет складських залишків та закупівель. Показники оборотності та GMROI
·         Бюджет платежів постачальникам і кредиторської заборгованості
·         Бюджет операційних витрат по підрозділах. Нормування витрат
·         Щоденне та щотижневе планування грошових потоків
·         Майстер бюджет для Власника та планові KPI
·         Планування дивідендів, капітальних інвестицій та нерозподіленого прибутку
·         Основні інструменти підвищення прибутку: управляння клієнтською базою, складськими залишками, ощадливі технології
Модуль. Архітектура побудови аналітичного управлінського обліку для оперативного аналізу та контролю
·         Контроль та наліз виконання бюджетів Центрів фінансової відповідальності
§ Аналіз відхилень Ключові KPI у режимі реального часу
§ Тижневі Спринти бізнесу та впровадження візуального Менеджменту
§ Як будувати управлінський облік за центрами фінансової відповідальності (ЦФВ), бізнес напрямками
§ Яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї заінтересованих осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
§ Аналітичний облік продажів та контроль оьоротності ДЗ, маржинальності продажів
§ Аналітичний облік вхідної собівартості та її структура
§ Аналітичний облік складських залишків, оборотності та     GMROI
§ Аналітичний облік витрат та методи розподілу витрат
§ Контроль витрат за видами діяльності: маркетинг, збут, закупівлі, транспортна та складська логичтика
§ Правила обліку необоротних активів
§ Правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу
§ Правила взаєморозрахунків із своїми організаціями
§ 3 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку. 
§ Основні процеси управлінського обліку
§ Хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій на обліку
ЩО УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ ДОДАТКОВО:
§ Презентація заняття
§ Приклади бюджетів
o    Бюджет продажів (XLS файл)
o    Бюджет закупівель  (XLS файл)
o    Бюджети витрат по ЦФВ ї (XLS файл)
o    Бюджет руху грошових коштів (XLS файл)
o    Майстер бюджет (XLS файл)
o    Прогноз по KPI (XLS файл)
§ Регламент та класифікатор бюджетів (XLS файл)
§ Платіжний календар  (XLS файл)
§ Управлінська облікова політика