БЮДЖЕТУВАННЯ та УПРАВЛІНСКЬИЙ ОБЛІК, як інструменти підвищення прибутку
![](http://beleader.com.ua/templates/images/nofoto.jpg)
Оnline тренінг
БЮДЖЕТУВАННЯ та УПРАВЛІНСКЬИЙ ОБЛІК,
як інструменти підвищення прибутку
Навчання: OnLine, 3 заняття по 3,5 години з 10/00-13/30
Для кого призначено програму:
• Фінансові директори – щоб отримати комплексне бачення своєї роботи, розібратися у найефективніших та найточніших способах здійснення управлінського обліку.
• Головні бухгалтери, які виконують функцію фінансового директора, – для глибшого розуміння стратегічних фінансових питань, підвищення кваліфікації.
• Власники малого та середнього бізнесу – для впровадження ефективної системи управлінського обліку, розуміння фінансових показників власної компанії та контролю т
• Фінансові аналітики – щоб отримати практичні інструменти для підвищення точності та результативності своєї роботи.
Програма буде корисна всім, хто зіткнувся з питаннями:
• Як управляти фінансовими результатами за допомогою бюджетів
• Як управляти грошовими потоками
• Немає розуміння, скільки грошей можна забрати, або скільки потрібно додатково вкласти у бізнес. Сьогодні власники забирають гроші, а завтра повертають, бо нічим виплачувати зарплату;
• Як із звітів зрозуміти, куди подівся прибуток, чому немає грошей для оплати рахунків;
• Не зрозуміло, на які цифри в бюджетах потрібно дивитися в першу чергу, які показники найважливіші, про що вони говорять, які сигнали про небезпеку не можна забувати;
• Як бюджети допомагають управляти
• Немає інформації в доступній та наочній формі на базі, якої можна за 15 хвилин оцінити ситуацію в бізнесі та зрозуміти, чи немає прихованих проблем і на що насамперед необхідно звернути увагу менеджменту;
• якщо є якісь цифри, то вони збираються з різних джерел: Excel, 1с бухгалтерія, CRM-системи, від різних людей і часто показують різні цифри. Не управлінський облік, а каша з цифр, на що спиратися не зрозуміло;
• або навпаки, управлінського обліку немає взагалі і не зрозуміло з чого почати;
• Як перевірити коректність цифр, що надаються;
• Як налагодити процес контролю на підприємстві;
Програма:
Модуль: Бюджетування як інструмент підвищення прибутку
Як управляти фінансовими результатами за допомогою бюджетів
§ Методи бюджетування. Бюджетування зверху вниз і знизу вгору
§ Ключові показники Верхнього рівня для СЕО / Власника в 3-х сценаріях
· Піраміда DuPont для моделювання KPI та постановки директив керівникам підрозділів
· Золоте правило економіки
· Стратегії підвищення прибутку
· Методи планування продажів
· Драйвери зростання продажів
· Хто за які показники відповідає в компанії. Фінансова структура компанії
· Бюджет фонду оплати труда: постійна та перемінна частина за досягнення показників
· Аналіз планів на реалістичність
Модуль: Бюджети та ключові показники ефективності (KPI) підрозділів
Планування та захист бюджетів керівниками підрозділів, відповідальність за покращення показників
· Класифікатор бюджетів згідно зон фінансової відповідальності
· Корпоративний регламент підготовки бюджетів
· Бюджет продажів та валового прибутку
· Бюджет надходжень і дебіторської заборгованості клієнтів. Показники оборотності ДЗ
· Управління старінням дебіторської заборгованості
· Бюджет складських залишків та закупівель. Показники оборотності та GMROI
· Бюджет платежів постачальникам і кредиторської заборгованості
· Бюджет операційних витрат по підрозділах. Нормування витрат
· Щоденне та щотижневе планування грошових потоків
· Майстер бюджет для Власника та планові KPI
· Планування дивідендів, капітальних інвестицій та нерозподіленого прибутку
· Основні інструменти підвищення прибутку: управляння клієнтською базою, складськими залишками, ощадливі технології
Модуль. Архітектура побудови аналітичного управлінського обліку для оперативного аналізу та контролю
· Контроль та наліз виконання бюджетів Центрів фінансової відповідальності
§ Аналіз відхилень Ключові KPI у режимі реального часу
§ Тижневі Спринти бізнесу та впровадження візуального Менеджменту
§ Як будувати управлінський облік за центрами фінансової відповідальності (ЦФВ), бізнес напрямками
§ Яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї заінтересованих осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
§ Аналітичний облік продажів та контроль оьоротності ДЗ, маржинальності продажів
§ Аналітичний облік вхідної собівартості та її структура
§ Аналітичний облік складських залишків, оборотності та GMROI
§ Аналітичний облік витрат та методи розподілу витрат
§ Контроль витрат за видами діяльності: маркетинг, збут, закупівлі, транспортна та складська логичтика
§ Правила обліку необоротних активів
§ Правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу
§ Правила взаєморозрахунків із своїми організаціями
§ 3 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку.
§ Основні процеси управлінського обліку
§ Хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій на обліку
ЩО УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ ДОДАТКОВО:
§ Презентація заняття
§ Приклади бюджетів
o Бюджет продажів (XLS файл)
o Бюджет закупівель (XLS файл)
o Бюджети витрат по ЦФВ ї (XLS файл)
o Бюджет руху грошових коштів (XLS файл)
o Майстер бюджет (XLS файл)
o Прогноз по KPI (XLS файл)
§ Регламент та класифікатор бюджетів (XLS файл)
§ Платіжний календар (XLS файл)
§ Управлінська облікова політика